4.3.11

VLADIMIR ŠENJUG - intervju u Zagorskom listu



U današnjem broju (385) Zagorskog lista objavljen je intervju s našim članom, Vladimirom Šenjug. Sam naslov članka kaže; kajkavski pjesnik i slikar, Vlado je prisutan u našim izložbama, bilo da nam riječju krasi otvorenja ili da je i sam sudionik izložbi svojim slikama. Svaka čast Ivi Šućuru koji je napisao i uredništvu koji su posvetili cijelu stranicu Zagorskog lista Vladi i time mu odali počast za životno djelo.

KAJ KAK JEKA, Vladimir Šanjug

Živuče kak pamčenje
Valovite kak morje
Cimfraste kak srce licitarske
Je moje Zagorje

I ljubav je zajnjega cimfrasta i večna
Ni naslutiti je nie moči gljibline
Trajala bu kak i moje življejnje
Se do večne črne tmine

Jen drugomu se dajeme do kraja
Iskrene i gljibuke kak tuga
Jer ljubav za Zagorje mi v srcu
Ne more zameniti ni jena ljubav druga

I jemput gda sie nas več ne bu
Gda vuništen bu cieli zemaljski raj
Po vesmiru beskrajnem bu plaval
Kak jeka domaći mi dragi KAJ.

Nema komentara:

Objavi komentar